Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13866
Title: Методологія формування бренду
Other Titles: Methodology of brand formation
Authors: Ступак, І. О.
Bibliographic description (Ukraine): Ступак І. О. Методологія формування бренду / І. О. Ступак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 720 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 247–251. – Бібліографія: 10 назв.
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: бренд
брендинг
стратегія
технологія «бренд меппінг»
конкурентоспроможність
branding
strategy
technology “Brand Mapping”
competitiveness
brand
Abstract: Розглянуто поняття бренду, обґрунтовано необхідність формування стратегії створення бренду та наведено основні етапи процесу брендингу. Запропоновано використання технології Brand Mapping для оцінки сприйняття бренду потенційними конкурентами і реальними споживачами та партнерами. In the article the concept of the brand are considered, the necessity of forming a strategy are grounded and basic stages of branding are highlights. Also the use of technology Brand Mapping to assess the perception of the brand relative to competitors' prospects and customers and partners are offered.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13866
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2011. – №720

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38_247-251_Vis_720_Menegment.pdf460,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.