Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13862
Title: Аудит маркетингу: сутність, основні етапи та сфери проведення
Other Titles: Audit of marketing: essence, basic stages and spheres of realization
Authors: Млинко, І. Б.
Bibliographic description (Ukraine): Млинко І. Б. Аудит маркетингу: сутність, основні етапи та сфери проведення / І. Б. Млинко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 720 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 217–224. – Бібліографія: 9 назв.
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: підприємство
аудит маркетингу
аудитор
enterprise
audit of marketing
public accountant
Abstract: Розглянуто основні підходи до визначення терміну “маркетинговий аудит”. Систематизовано об’єкти дослідження маркетингового аудиту на підприємстві. Визначено варіанти проведення маркетингового аудиту. Запропоновано послідовність етапів проведення внутрішнього аудиту маркетингу на підприємстві. In the article the basic going is considered near determination “marketing audit”. The objects marketing audit are systematized on an enterprise. The variants of realization of marketing audit are certain. The sequence of the stages of realization of internal audit of marketing is offered on an enterprise.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13862
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2011. – №720

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33_217-224_Vis_720_Menegment.pdf1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.