Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13837
Title: Маркетингова підтримка репутації фінансової установи
Other Titles: Marketing support reputation of financial institutions
Authors: Бортніков, П. Г.
Bibliographic description (Ukraine): Бортніков П. Г. Маркетингова підтримка репутації фінансової установи / П. Г. Бортніков // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 720 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 115–120. – Бібліографія: 18 назв.
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: репутація
ризик репутації
імідж фінансової установи
маркетинг
ринок
PR
банківський сектор
страховий бізнес
reputation
reputation risk
financial institution's image
marketing
market
PR
banking
insurance business
Abstract: Розглянуто сутність поняття репутації та іміджу фінансової установи, визначені маркетингові заходи, необхідні для підтримання позитивної ділової репутації в умовах кризи. Наголошено, що репутація фінансових установ є важливою складовою ринкової вартості будь-якого банку або страхової компанії. Одним з головних об’єктивних підтверджень високої репутації компанії визначені рейтинги. The esse is dedicated to the consideration of terms “reputation” and ”image” of financial institution, as well as identification of marketing activities necessary to maintain a positive reputation during the crisis. It is emphasized that the reputation of financial institutions is an important part of the market value of any bank or insurance company. One major objective evidence of high reputation is assigned ratings.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13837
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2011. – №720

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18_115-120_Vis_720_Menegment.pdf450,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.