Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13812
Title: Управління маркетингом: концепції та проблеми
Other Titles: Marketing management: conceptions and problems
Authors: Гуржій, Н. М.
Bibliographic description (Ukraine): Гуржій Н. М. Управління маркетингом: концепції та проблеми / Н. М. Гуржій // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 720 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 16–22. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: маркетинг
концепція маркетингу
етапи еволюції
період розвитку
особливості розвитку маркетингу
marketing
marketing conception
stages of evolution
period of development
feature of development of marketing
Abstract: Розглянуто етапи становлення маркетингу, передумови його виникнення,проаналізовано різні управлінські концепції маркетингу впродовж всієї історії їх формування в теорії і практиці та виділено основні етапи еволюції маркетингового управління. In the article an author is consider the stages of becoming of the marketing, preconditions of his origin, different administrative conceptions of marketing are analyses during all of history of their forming in a theory and practice and the basic stages of evolution of marketing management are selected.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13812
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2011. – №720

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4_16-22_Vis_720_Menegment.pdf617,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.