Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1287
Title: Передумови і наслідки організації маркетингової діяльності на засадах організаційної культури
Authors: Захарчин, Г. М.
Bibliographic description (Ukraine): Захарчин Г. М. Передумови і наслідки організації маркетингової діяльності на засадах організаційної культури / Г. М. Захарчин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 250–256. – Бібліографія: 7 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Обґрунтовується необхідність організації маркетингової діяльності на засадах організаційної культури із врахуванням сучасних соціокультурних тенденцій. Аналізуються наслідки використання фактора організаційної культури в маркетинговій політиці підприємства. Підкреслюється роль соціально орієнтованого маркетингу в гармонізації корпоративного інтересу із загальносуспільним. The necessity of organization of marketing activity is grounded on principles of organizational culture recognition modern socialcultural tendencies. The consequences of the use of factor of organizational culture are analysed in the marketing policy of enterprise. The role of the socially oriented marketing is underlined in harmonization of corporate interest with generalpublic.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1287
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №633

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35.pdf192,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.