Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1269
Title: Формування та використання маркетингового механізму під час створення та освоєння виробництва нових виробів у машинобудуванні
Authors: Петрович, Й. М.
Bibliographic description (Ukraine): Петрович Й. М. Формування та використання маркетингового механізму під час створення та освоєнна виробництва нових виробів у машинобудуванні / Й. М. Петрович // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 544–547. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розглядаються методологічні передумови формування та обґрунтовується доцільність застосування маркетингового механізму під час створення та освоєння виробництва нових виробів, висвітлюються важелі його впливу уже на стадії технічної підготовки виробництва нових виробів, акцентується увага на ефективності застосування цього механізму у діяльності сучасних інноваційних структур. In the article methodological pre-conditions of forming are examined and expedience of application of marketing mechanism is grounded in the process of creation and mastering of production of new wares, the levers of his influence light up already on the stage of technical preproduction new wares, attention is accented on efficiency of application of this mechanism in activity of modern innovative structures.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1269
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №633

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
78.pdf158,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.