Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11882
Title: Метамова педагогічної риторики як актуальна проблема комунікативної лінгвістики
Authors: Палиця, Галина
Bibliographic description (Ukraine): Палиця Г. Метамова педагогічної риторики як актуальна проблема комунікативної лінгвістики / Галина Палиця // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 709 : Проблеми української термінології. – С. 107–111. – Бібліографія: 13 назв.
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: українська мова
російська мова
німецька мова
педагогічна риторика
концептосфера «навчання/виховання»
педагогічний дискурс
педагогічна ситуація
мовленнєва педагогічна ситуація
педагогічна паремія
поле паремійного педагогічного дискурсу
Ukrainian language
Russian language
Deutch language
pedagogical rhetoric
concept sphere “teaching/education”
pedagogical discourse
pedagogical situation
communicational pedagogical situation
pedagogical paroemia
field of pedagogical paroemia discourse
Abstract: У статті здійснено аналіз лексичних, морфологічних, словотвірних та орфографічних особливостей української термінології місцевого самоврядування, яка функціювала в українській періодиці під час німецької окупації 1941–1944 рр. The article analyzes the lexical, morphological, derivational and orthographic peculiarities of Ukrainian terminology of local governments which was functioning in Ukrainian periodicals during the German occupation of 1941–1944.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11882
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми української термінології. – 2011. – №709

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf550,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.