Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1167
Назва: Система управління якістю готельних послуг: методологічні аспекти
Автори: Дубодєлова, А. В.
Бібліографічний опис: Дубодєлова А. В. Система управління якістю готельних послуг: методологічні аспекти / А. В. Дубодєлова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 611 : Проблеми економіки та управління. – С. 130–134. – Бібліографія: 12 назв.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Теми: готель
послуга
якість
управління
стандартизація
сертифікація
hotel
favor
quality
management
standardization
certification
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано методологічні аспекти функціонування системи управління якістю послуг на підприємстві готельного бізнесу. Розроблено пропозиції з формування структурних складових управління якістю готельних послуг на основі системного комплексного підходу. The methodological aspects of functioning of the system of quality management of services are analyses on the enterprise of hotel business. Suggestions are developed from forming of structural constituents of quality management of hotel services on the basis of systems complex approach.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1167
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2008. – №611

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf141,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.