Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1167
Title: Система управління якістю готельних послуг: методологічні аспекти
Authors: Дубодєлова, А. В.
Bibliographic description (Ukraine): Дубодєлова А. В. Система управління якістю готельних послуг: методологічні аспекти / А. В. Дубодєлова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 611 : Проблеми економіки та управління. – С. 130–134. – Бібліографія: 12 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Keywords: готель
послуга
якість
управління
стандартизація
сертифікація
hotel
favor
quality
management
standardization
certification
Abstract: Проаналізовано методологічні аспекти функціонування системи управління якістю послуг на підприємстві готельного бізнесу. Розроблено пропозиції з формування структурних складових управління якістю готельних послуг на основі системного комплексного підходу. The methodological aspects of functioning of the system of quality management of services are analyses on the enterprise of hotel business. Suggestions are developed from forming of structural constituents of quality management of hotel services on the basis of systems complex approach.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1167
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2008. – №611

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf141,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.