Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11506
Назва: Використання можливостей системи підтримки навчального процесу Moodle для удосконалення тестових завдання з курсу загальної фізики
Автори: Подласов, С. О.
Бібліографічний опис: Подласов С. О. Використання можливостей системи підтримки навчального процесу Moodle для удосконалення тестових завдання з курсу загальної фізики / С. О. Подласов // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 3-ої Науково-практичної конференції, 8–12 жовтня 2011 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 123–128. – Бібліографія: 6 назв.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: тестування
статистичні параметри
тестові завдання
testing
statistical parameters
the test tasks
Короткий огляд (реферат): Проведено апробацію системи тестових завдань з курсу загальної фізики. За одержаними даними проведено статистичний аналіз і здійснена корекція завдань тестів. Порівняння даних тестування та іспиту у традиційній формі дозволило зробити висновок про адекватність оцінювання знань студентів за допомогою тестів. Approbation of the system of test tasks is conducted from the course of general physics. From got data a statistical analysis is conducted and the correction of tasks of tests is carried out. Comparisons given of testing and examination in a traditional form allowed to draw a conclusion about adequacy of evaluation of knowledges of students by tests.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11506
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.pdf558,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.