Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11464
Title: Парадигма маркетингу підприємств рекламної галузі
Authors: Мельникович, О. М.
Bibliographic description (Ukraine): Мельникович О. М. Парадигма маркетингу підприємств рекламної галузі / О. М. Мельникович // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 381–387. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: парадигма
підприємство рекламної галузі
рекламний продукт
соціально- етичний маркетинг
маркетинг партнерських взаємовідносин
paradigm
enterprise of advertising branch
advertising product
marketing of social responsibility
marketing of customer relationships
Abstract: Розглянуто сутність різних імперативів, які спричиняють зміни в середовищі споживачів рекламної інформації та клієнтів-рекламодавців і викликають сутнісні зміни в теорії та практиці маркетингу підприємств рекламної галузі. Представлено закономірності розвитку маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі та домінуючі маркетингові концепції, згідно з якими узгоджується їх діяльність в сучасних умовах.In article essence of different imperatives which cause changes of environment of advertising customers and advertisers and send for changes of theory and practice of marketing of enterprises of advertising branch are considered. Regularities of development of marketing activity of advertising enterprises and prevailing marketing concepts is determined.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11464
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2010. – №690

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
65.pdf1,93 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.