Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1125
Назва: Системність та комплексність як основа раціонального аграрного маркетингу мікро-, мезо– та макрорівнів
Автори: Данько, Ю. І.
Бібліографічний опис: Данько Ю. І. Системність та комплексність як основа раціонального аграрного маркетингу мікро-, мезо– та макрорівнів / Ю. І. Данько // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 628 : Проблеми економіки та управління. – С. 459–464. – Бібліографія: 4 назви.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Теми: комплексність
системність
агромаркетинг
мікрорівень
макро- рівень
мезорівень
СОТ
complexity
system
agromarketing
macrolevel
mezolevel
WTO
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано особливості організації та функціонування системи аграрного маркетингу на мікро-, мезо – та макрорівнях. Особливий акцент зроблено на системність та комплексність як основні характеристики раціональної маркетингової діяльності. Наведені результати опитування щодо стану маркетингової діяльності в сільськогосподарських підприємствах Сумської області. In the article the features of organization and functioning of the system of the agrarian marketing are analysed on mikro-, mezo – and macrolevels. The special accent is done on the system and complexity as basic descriptions of rational marketing activity. The resulted results of questioning in relation to the state of marketing activity are in the agricultural enterprises of the Sumskoy area.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1125
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2008. – №628

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
72.pdf194,68 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.