Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11118
Title: Математичне забезпечення прийняття рішення у маркетинговій діяльності підприємства
Authors: Пелещишин, О. П.
Цегелик, Г. Г.
Bibliographic description (Ukraine): Пелещишин О. П. Математичне забезпечення прийняття рішення у маркетинговій діяльності підприємства / О. П. Пелещишин, Г. Г. Цегелик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 698 : Проблеми економіки та управління. – С. 250–254. – Бібліографія: 10 назв.
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: підтримка прийняття рішення
математична модель
маркетингова інформація
decision support
mathematical model
marketing information
Abstract: Розглянуто задачу планування обсягів виробництва продукції у разі регіонально розподілених виробничих підрозділів підприємства. Побудовано математичну модель підтримки прийняття рішення під час формування замовлення на виготовлення продукції, у якій за критерій оптимальності прийнятий прибуток підприємства від продажу виробленої у різних регіонах продукції. The problem of planning production volumes in the case of regionally distributed manufacturing enterprises divisions is considered. A mathematical model of decision support in the formation of orders for manufacturing products. By optimality criterion taken profits from the sale of manufactured products in different regions.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11118
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2011. – №698

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
36.pdf339,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.