Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11099
Title: Дослідження ефективності конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ВАТ “Львівський холодокомбінат”)
Authors: Стернюк, О. Б.
Bibliographic description (Ukraine): Стернюк О. Б. Дослідження ефективності конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ВАТ “Львівський холодокомбінат”) / О. Б. Стернюк // // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 698 : Проблеми економіки та управління. – С. 295–301. – Бібліографія: 6 назв.
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: конкурентна стратегія
лідерство за витратами
диференціація
ринок морозива
competition strategy
cost leadership
differentiation
ice-cream market
Abstract: Проаналізовано особливості управління витратами, асортиментною та ціновою політикою ВАТ “Львівський холодокомбінат” з метою дослідження конкурентної стратегії, яку використовує товариство на ринку. Визначено чинники забезпечення ефективності обраної стратегії на цьому етапі розвитку ринку та у прогнозованому майбутньому. The features of the cost management, the assortment and price policy of “Lviv holodokombinat” JSC are analysed in order to establish its competition strategy in present market conditions. The key factors for providing the efficiency of the chosen strategy at the present moment and in forseable future are determined.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11099
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2011. – №698

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
43.pdf588,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.