Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/10970
Title: Маркетингова стратегія у системі забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Authors: Дорош, О. І.
Bibliographic description (Ukraine): Дорош О. І. Маркетингова стратегія у системі забезпечення конкурентоспроможності підприємства / О. І. Дорош // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 698 : Проблеми економіки та управління. – С. 150–155. – Бібліографія: 10 назв.
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: маркетингова стратегія
конкурентоспроможність підприємства
marketing strategy
enterprise’s competitiveness
Abstract: Досліджено систему функціональних стратегій конкурентоспроможності підприємства – технологічну, виробничу, маркетингову, фінансову, стратегію досліджень і розвитку, організаційну та стратегію людських ресурсів. Описано особливості, види, значення маркетингової стратегії підприємства. The system of functional strategies of the enterprise’s competitiveness is inverstigated. Among them there are technological, production, marketing, financial, research and development, organizational and staff strategies. The specific, types and role of firm’s marketing strategy are described.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/10970
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2011. – №698

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf594,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.