Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/10938
Title: Соціальна відповідальність бізнесу в ринкових умовах господарювання
Authors: Гальчак, Х. Р.
Bibliographic description (Ukraine): Гальчак Х. Р. Соціальна відповідальність бізнесу в ринкових умовах господарювання / Х. Р. Гальчак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 698 : Проблеми економіки та управління. – С. 140–146. – Бібліографія: 7 назв.
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: соціальна відповідальність бізнесу
принципи
громадянське суспільство
social responsibility
principles
civil society
Abstract: Висвітлено деякі питання соціальної відповідальності бізнесу в ринкових умовах господарювання, розглянуто підходи до сутності поняття “соціальна відповідальність”. Запропоновано концептуальний підхід до формування принципів соціальної відповідальності бізнесу та розроблено науково-практичні рекомендації щодо їх реалізації. The article highlights some issues of social responsibility in market conditions, considered approach to the notion of “social responsibility”. Conceptual approach to the formation of corporate social responsibility and development of scientific and practical recommendations for their implementation.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/10938
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2011. – №698

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf544,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.