Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/10544
Назва: Застосування маркетингових методів для аналізу життєвого циклу комерційного Web-контенту
Автори: Берко, А. Ю.
Висоцька, В. А.
Бібліографічний опис: Берко А. Ю. Застосування маркетингових методів для аналізу життєвого циклу комерційного Web-контенту / А. Ю. Берко, В. А. Висоцька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 699 : Інформаційні системи та мережі. – С. 3-12. – Бібліографія: 21 назва.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: Web-контент
система управління контентом
життєвий цикл Web-контенту
система електронної контент-комерції
система електронної контент-комерції
Короткий огляд (реферат): Запропоновано модель життєвого циклу комерційного Web-контенту в системах електронної комерції. Модель описує процеси опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує. Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів управління контентом та запропоновано методи їх вирішення. The article proposed to model the commercial Web content lifecycle in electronic commerce systems. The model describes the processes of information processing resources in the electronic content commerce systems and automation technology simplifies the formation, management and implementation of content. The paper analyzes the main problems of ecommerce and content management services function. The methods of solving these problems are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/10544
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформаційні системи та мережі. – 2011. – №699

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
01.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.