Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1035
Title: Розроблення системи маркетингу залучення прямих іноземних інвестицій
Authors: Боденчук, Л. Б.
Bibliographic description (Ukraine): Боденчук Л. Б. Розроблення системи маркетингу залучення прямих іноземних інвестицій / Л. Б. Боденчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 883–891. – Бібліографія: 6 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розглянуто особливості залучення прямих іноземних інвестицій у регіоні. Запропоновано методику розроблення системи маркетингу залучення прямих іноземних інвестицій та маркетингові технології впливу на бренд-імідж об’єктів інвестування. Influence of bringing in of direct foreign investments are considered in a region. The method of development of the marketing system is offered bringing in of direct foreign investments and marketing technologies of influence on the brand-image of objects of investing.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1035
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №633

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
127.pdf196,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.