Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1032
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГурч, Л. М.-
dc.contributor.authorКурчєва, Н. С.-
dc.date.accessioned2009-09-08T07:17:33Z-
dc.date.available2009-09-08T07:17:33Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationГурч Л. М. Вдосконалення маркетингових комунікацій як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах сучасного ринку / Л. М. Гурч, Н. С. Курчєва // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 870–882. – Бібліографія: 8 назв.uk
dc.identifier.urihttp://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1032-
dc.description.abstractПроаналізовано застосування маркетингових комунікацій підприємством ЗАТ “Телесистеми України” (торгова марка PEOPLEnet), яке працює на українському ринку телекомунікацій. На основі виконаного аналізу обґрунтовано необхідність удосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві, викладено основні принципи, на базі яких повинна здійснюватись інтеграція маркетингових комунікацій у ринкову діяльність підприємства. In the article is analyzed the application of marketing communications at CJSC “Telesystems of Ukraine” (trademark PEOPLEnet), that works on the Ukrainian telecommunications market. Based on this analysis is substantiated the necessity of improvement marketing communications on the enterprise, explicated key principles of integration marketing communications to the commercial operating of enterprise.uk
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk
dc.titleВдосконалення маркетингових комунікацій як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах сучасного ринкуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №633

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
126.pdf256,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.