Browsing by Subject social media

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 14
PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
Proceedings Book2017Rola sieci społecznościowych w działalności informacyjno – komunikacyjnej polskich bibliotek uczelnianychJakubiec, Anna; Pazdur, Marzena
Article20-Jun-2017Social media as an element in the communication process of brandsБучинська, Н.; Buczyńska, Natalia
Article2013The role of social media in the young consumers market – case study for Poland and Germanyde Pourbaix, P.; Chmielewski, К.
Article2014The use of facebook for marketing purposes among smes as a modern marketing method – research results from PolandChmielecki, M.
Proceedings Book2017Wykorzystanie mediów społecznościowych w działaniach promocyjnych Biblioteki Wyższej Szkoły Bankowej w PoznaniuPrzybysz, Janina; Pioterek, Paweł
Article2015Za co lubimy biblioteke, cyfrowa? Analiza profili bibliotek cyfrowych na FacebookuJanczulewicz, Katarzyna
Article2012Вимірювання соціальних медіа в контексті цілей маркетингової діяльностіКузяк, М.
Article2009Класифікація інтернет-мемів за походженнямКуімова, Тетяна
Article2012Маркетинг соціальних медіа в Польщі – ставлення студентів до блогівХмелєцкі, M.
Article2015Особливості аналізу соціальних медіа як дискурсивного просторуПоловинчак, Ю. M.