Browsing by Subject імідж

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 14
PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
Article2013The management of cultural institutions and their image on the basis of the institutions of wrocław municipalityMroz-Gorgon, B.
Presentation2012Впровадження комплексу маркетингових комунікацій у НТБ Національного університету «Львівська політехніка»Ржеуський, Антоній Валентинович
Proceedings Book2017Віртуальні проекти університетів і бібліотек як засіб популяризації навчального закладуCамотий, Рената; Козел, Надія
-2010Проблеми та особливості формування і розвитку бренду УкраїниМарущак, О. Я.; Косар, Н. С.; Білик, І. І.
Article2011Просування банківських продуктів у сучасних умовах та у перспективіКосар, Н. С.; Угольков, Є. О.
Conference Abstract21-May-2020Розроблення друкованої продукції для подання діяльності Бродівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3Каськів, Марта; Мина, Жанна
Article2015Стратегія просування туристичного бренда країниМузиченко-Козловська, О. В.
Article2010Сутність та значення позитивного іміджу для підприємстваСтроцюк, Ю. В.
Article2015Теоретико-методичні засади туристичного брендингу міста (на прикладі м. Львова)Музиченко-Козловська, О. В.
Article2014Туристичний брендинг: сутність, складові та перевагиМузиченко-Козловська, О. В.