Browsing by Subject реклама

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 55
PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
Article2013Advertising in the process of internationalisation of enterprises – towards standardisation or individualisationNowacki, R.
Article2011Problematyka zarządzania zmianami w bibliotekach akademickich na początku XXI w.Войцеховська, Майя
Conference Abstract16-May-2019Аналіз рекламних кампаній молодіжного бренду одягу в InstagramБойко, Влада; Березко, Олександр
Technical Report2009Аналіз та визначення найефективнішого виду рекламного носіяВасилик, Б. Р.
Article2012Вибір спеціалізованих інтернет-порталів як засобів маркетингових комунікацій підприємстваСавченко, Ю. Т.; Шуліченко, А. Є.; Карий, О. І.
Presentation2012Використання інформаційних ресурсів у відділі соціально-економічної літератури: маркетингове дослідженняСєдая, Марина Сергіївна
Conference Abstract16-May-2019Дослідження ефективності сучасної реклами: переваги та недолікиВовк, Наталія; Блага, Тетяна
Conference Abstract16-May-2019Ефективність використання інтернет-сайту для функціонування малого бізнесуВовк, Наталія; Соломон, Анжеліка
Article2015Ефективність застосування відеореклами для популяризації готельно-відпочинкових комплексівЧура, Юлія; Думанський, Нестор
Article28-Mar-2017Ефективність рекламної кампанії як складової оцінювання комплексної маркетингової діяльності підприємстваНижник, Л. С.; Nyzhnyk, L. S.