Browsing by Edition containing Marketing and logistics in the system of management, 2018

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y
or enter first few letters:  
Showing results 7 to 26 of 170 < previous   next >
PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
Conference Abstract25-Nov-2018Obszary społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w PolsceCzubała, A.
Conference Abstract25-Nov-2018Personalizacja komunikatów marketingowych w serwisach społecznościowych – targetowanie idealne czy manipulacjaSanak-Kosmowska, K.
Conference Abstract25-Nov-2018Postawa ekologiczna polaków I ukraińców względem kwestii zagospodarowania odpadów komunalnych w kontekście przyjętych rozwiązań systemowychMaryniak, A.; Bulhakova, Y.
Conference Abstract25-Nov-2018Problemy badania standaryzacji I adaptacji cen w marketingu międzynarodowymŻbikowska, A.
Conference Abstract25-Nov-2018Przestrzeganie przepisów prawa regulujących czas pracy kierowcy w PolsceKonecka, S.
Conference Abstract25-Nov-2018Quality of logistics: research of 3PL market in UkraineChornopyska, N.; Bolibrukh, L.
Conference Abstract25-Nov-2018Selected Polish-Ukrainian experiences in the field of online marketing of higher education institutionsKisiołek, Artur; Karyy, Oleh; Prokopenko, Olha
Conference Abstract25-Nov-2018Social engagement as a part of CSR strategyHowaniec, H.; Tarczydło, B.
Conference Abstract25-Nov-2018The efficacy of economic sanctions in view of alternative coercive instruments between hard and soft powerUlmer, M.
Conference Abstract25-Nov-2018Uwagi na temat podstaw metodologii badań marketinguChlipała, P.
Conference Abstract25-Nov-2018Ways to increase the efficiency of the management system of logistic activities of the enterpriseZaloznova, Yu.; Trushkina, N.
Conference Abstract25-Nov-2018Wykorzystanie narzędzi e-marketingu wśród polskich przedsiębiorstwKapera, K.
Conference Abstract25-Nov-2018Łańcuchy zwinne, odchudzone, zielone I wrażliwe – różnice I zależnościMaryniak, A.; Kasian, S.
Conference Abstract25-Nov-2018Автоматизована система оцінки на основі маркетингових досліджень ринку нерухомостіВоронін, В. О.; Мамчин, М. М.; Лянце, Е. В.
Conference Abstract25-Nov-2018Аналізування тенденцій цифрової трансформації торгівлі в Україні і світіДемків, Я. В.; Прокопишин-Рашкевич, Л. М.
Conference Abstract25-Nov-2018Аспекти постановки маркетингових цілей та завдань в рамках стратегічного планування на залізничному транспортіДергоусова, А. О.; Сиволовська, О. В.
Conference Abstract25-Nov-2018Бенчмаркінг залізничних компаній європейського транспортного ринкуЗоріна, О. І.; Нескуба, Т. В.; Мкртичьян, О. М.
Conference Abstract25-Nov-2018Бенчмаркінг як інструмент конкурентної боротьби і метод управління бізнесом підприємстваКадирус, І. Г.; Донських, А. С.
Conference Abstract25-Nov-2018В2С в електронній торгівлі: особливості та перспективи розвитку в контексті імплементації угоди про асоціацію між Україною та ЄСБублик, М. І.; Медвідь, Р. В.
Conference Abstract25-Nov-2018Видавнича сторінка-