Browsing by Author Karyy, O.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 8 of 8
PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
Article2014Demarketing of fuel and energy resources in housing and utilities sectorKaryy, O.; Trach, О.
Article26-Feb-2019Marketing communications as a necessary prerequisite for efficient work of a philharmonyKaryy, O.; Protsak, K.; Prosovych, O.
Article26-Feb-2019Strategic planning of a city development on the results of the previous strategic plan of its developmentKaryy, O.; Hlynskyy, N.; Girna, O.
Article2017The choice of languages forwebsite of organizations in case ofmultilingual customersUgolkov, I.; Karyy, O.
Article28-Mar-2017Логістична інфраструктура України у світових рейтингахКарий, О. І.; Подвальна, Г. В.; Karyy, O.; Podvalna, H.
Article26-Feb-2019Маркетингові інструменти забезпечення якості надання адміністративних послугКарий, О. І.; Процак, К. В.; Karyy, O.; Protsak, K.
Article26-Feb-2018Обґрунтування тарифів за зберігання нафти: методичні аспекти розрахункуКарий, О. І.; Лісовська, Л. С.; Karyy, O.; Lisovska, L.
Article26-Feb-2018Інтернет як комунікаційний інструмент на службі вищих освітніх закладів – перспектива для освітніх ринків Польщі та УкраїниКісьолек, А.; Карий, О.; Кобіс, П.; Прокопенко, О.; Kisiołek, A.; Karyy, O.; Kobis, P.; Prokopenko, O.