Перегляд зібрання за групою - Автори Химиця, Наталія

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 20 із 37  далі >
ТипДата випускуНазваАвтор(и)
Article2016Актуальні компетенції вітчизняних фрілансерів на ринку праціХимиця, Наталія; Паздерська, Руслана
Article2015Аналіз використання діагностично-проектуючого комплексу “Універсал – 3.14” у інформаційно-аналітичній діяльності школи-інтернатуХимиця, Наталія; Яворська, Тетяна
Article23-лют-2016Аналіз використання інтерактивних комп’ютерних технологій на лекційних заняттях у Львівській політехніціЖежнич, Павло; Морушко, Олександр; Химиця, Наталія; Zhezhnych, Pavlo; Morushko, Oleksandr; Hymytsya, Natalia
Article2012Блоги державних службовців як комунікативна складова розвитку системи державного управлінняХимиця, Наталія; Дещинська, Наталія
Article2013Веб-сайт як головний інструмент інтерактивності органів місцевого самоврядуванняКатола, Христина; Химиця, Наталія
Article2013Використання національного Internet-контенту у дослідженнях новітньої історіїХимиця, Наталія
Article2016Використання Інтернет-сервісів колективного документування інформації у проектній навчальній діяльності студентівХимиця, Наталія; Вовк, Наталія
Article2017Використання інформаційного та комунікаційного потенціалу соціальних мереж у роботі фахівця-історикаХимиця, Наталія
Article2016Електронні петиції як новий інструмент організації віртуальних спільнотХимиця, Наталія
Article2017Етико-психологічні аспекти комунікаційних процесів у бізнесіХимиця, Наталія; Керенович, Лілія; Марців, Марія
Article2017Законодавча та нормативна база регулювання документно-інформаційних комунікацій підприємстваХимиця, Наталія; Мельник, Дарина
Article2013Краудсорсинг у державному управлінніСаган, Валентина; Химиця, Наталія
Article2014Новітні технології електронного маркетингу на підприємствіХимиця, Наталія; Войтович, Галина
Article2016Основні тенденції розвитку Freelance в УкраїніРогів, Катерина; Химиця, Наталія
Article2013Особливості інформаційного забезпечення рекламної діяльності машинобудівного підприємстваПрокопович, Ірина; Химиця, Наталія
Article2016Оцінка корисності моделей в процесі кліометричних дослідженьГолуб, Сергій; Химиця, Наталія
Article2016Порівняльний аналіз використання маркетингових інструментів збільшення спільноти фанів у FacebookСлободянюк, Іванна; Химиця, Наталія
Article2017Порівняльний аналіз різних підходів у розповсюдженні прес-релізів серед лояльної преси та їх вплив на кількість публікацій після медіа-подійСлободянюк, Іванна; Химиця, Наталія
Article2012Просування бренду в соціальних мережах як ефективний спосіб зовнішньої рекламиФедорів, Марта; Химиця, Наталія
Article2016Ресурси інформаційних центрів Європейського Союзу в Україні: головні тенденції та проблеми формуванняХимиця, Наталія; Марців, Марія