Browsing by Author Стернюк, О. Б.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 11 of 11
PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
Article2004Аналіз методів формування асортиментної політики підприємстваСтернюк, О. Б.
Article2002Використання методів маркетингового аналізу в діяльності підприємстваСтернюк, О. Б.
Article2003Деякі аспекти дослідження поведінки споживачів в умовах становлення ринкової економіки в УкраїніСтернюк, О. Б.
Article23-Feb-2010Дослідження впливу зовнішнього середовища під час прийняття управлінських рішень щодо асортиментної політики підприємстваСтернюк, О. Б.
Article2011Дослідження ефективності конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ВАТ “Львівський холодокомбінат”)Стернюк, О. Б.
Article2001Маркетинговий аудит: методологія та організаціяСтернюк, О. Б.
Article2012Обгрунтування вибору стратегій розвитку стратегічних бізнес-одиницьСтернюк, О. Б.
Article2000Об’єкти маркетингового аналізу на підприємствіДубодєлова, А. В.; Стернюк, О. Б.
Article2009Особливості асортиментної політики автомобілебудівного підприємства в умовах кризиСтернюк, О. Б.
Article2012Підходи до оптимізації товарного асортименту підприємств – виробників молокопродуктівСтернюк, О. Б.; Мелько, Ю. І.
Article2001Інноваційна діяльність підприємства і її маркетингове забезпеченняПетрович, Й. М.; Стернюк, О. Б.