Browsing by Author Морушко, Олександр

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 24  next >
PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
Article2017Автоматизація складання розкладу занять за допомогою програмного забезпечення FossLookПастернак, Христина; Морушко, Олександр
Article23-Feb-2016Аналіз використання інтерактивних комп’ютерних технологій на лекційних заняттях у Львівській політехніціЖежнич, Павло; Морушко, Олександр; Химиця, Наталія; Zhezhnych, Pavlo; Morushko, Oleksandr; Hymytsya, Natalia
Article26-Feb-2018Аналіз впливу лінгвістичних особливостей назв дисциплін на вибір окремих навчальних дисциплін студентамиЖежнич, Павло; Морушко, Олександр; Химиця, Наталія; Zhezhnych, Pavlo; Morushko, Oleksandr; Khymytsia, Nataliia
Article2017Аналіз загальної поведінки студентів під час вибору окремих навчальних дисциплінЖежнич, Павло; Морушко, Олександр
Article2014Аспекти інформаційного менеджменту спортивних змагань з гандболу серед жіночих команд в УкраїніМорушко, Олександр; Смолінг, Леся
Conference Abstract21-May-2020Визначення оптимального лідера малої групи методом соціонічного аналізуМорушко, Олександр; Андрейчук, Станіслав
Conference Abstract16-May-2019Визначення інтегрального типу колективу з використанням методів практичної психологіїМорушко, Олександр; Химиця, Наталія
Article26-Feb-2018Використання можливостей персонального навчального середовища у навчанні студентівХимиця, Наталія; Морушко, Олександр; Khymytsia, Nataliia; Morushko, Oleksandr
Conference Abstract21-May-2020Ефективний поділ колективу на малі групи за допомогою соціонічного аналізуМорушко, Олександр; Химиця, Наталія
Conference Abstract21-May-2020Забезпечення індивідуального навчання студентів у сучасних умовахЖежнич, Павло; Морушко, Олександр
Article2014Застосування методів часткової автоматизації обробки вхідної кореспонденції у комунальних підприємствахМорушко, Олександр; Корінь, Ірина
Article2013Кореляційна складова комунікативної функції при підборі персоналу в малих колективах за допомогою соціонічних методівМорушко, Олександр
Conference Abstract21-May-2020Необхідність використання сучасної рекламної діяльності в системі маркетингуРумянцева, Вікторія; Морушко, Олександр
Article2014Проблеми захисту інформаційного простору держави в сучасних умовахМорушко, Олександр
Article2015Розвиток електронного документообігу як умова інформатизації УкраїниМорушко, Олександр; Байко, Оксана
Article2016Розвиток співпраці державних установ з приватними підприємствамиБурко, Юлія; Пастернак, Христина; Морушко, Олександр
Article2016Соціоніка як новий підхід в дослідженні законів комунікації інформаційних системМорушко, Олександр
Article2015Створення сайту як складова забезпечення інформаційної діяльності установиМорушко, Олександр; Михайлишин, Анастасія
Article2016Створення сприятливого соціально-психологічного клімату як елемент організаційної культуриМорушко, Олександр; Подоляк, Тетяна
Article2015Сучасні методи підбору персоналу з використанням методів практичної психологіїМорушко, Олександр