Browsing by Author Мних, О. Б.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 47  next >
PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
Article2002Активізація зовнішньоекономічної діяльності на макро- і мікрорівні у контексті розвитку євромаркетингуМних, О. Б.
Article2012Актуальні проблеми комерціалізації інноваційних ідей у вітчизняному фармацевтичному бізнесіМних, О. Б.; Гілета, Ю. І.
Article2012Актуальні проблеми розвитку фармацевтичного ринку та підходи до їх вирішенняМних, О. Б.; Гілета, Ю. І.
Article2009Актуальні проблеми узгодження маркетингових і фінансово-інвестиційних стратегій розвитку машинобудівних підприємствМних, О. Б.
Article2015Актуальні проблеми управління зовнішньоекономічною діяльністю в умовах європейської інтеграції УкраїниМних, О. Б.
Article2004Актуальні проблеми формування інтегрованої системи стратегічного управління розвитком підприємстваМних, О. Б.
Article2000Глобалізація ринків і адаптація організаційно-управлінської системи промислових підприємствМних, О. Б.
Article2014Дослідження проблем розвитку екологічно-орієнтованої економіки (на прикладі промислових підприємств Львівської області)Мних, О. Б.; Сокіл, Ю. Р.
Article2008Дослідження ринкової влади учасників ринку та ефективності маркетингової діяльності у контексті формування ринкової вартості машинобудівного підприємстваМних, О. Б.; Давидович, І. М.
Article2012Екологістична концепція: передумови виникнення та перспективи її впровадженняМних, О. Б.; Гречин, Б. Д.
Article2015Екологічний підхід в розвитку логістико-маркетингової діяльності підприємства та в забезпеченні зростання його капіталізаціїМних, О. Б.; Гречин, Б. Д.
Article2003Економетричні моделі у дослідженні поведінки споживачівМних, О. Б.; Костюк, О. С.; Таранський, І. П.
Article26-Feb-2018Експортна стратегія і тренди розвитку маркетингової діяльності підприємств в умовах відкритої економіки УкраїниМних, О. Б.
Article2007Зміна філософії управління вартістю підприємства та проблеми її оцінюванняМних, О. Б.
Article29-Feb-2000Комерційна логістика і ключові проблеми розвитку ринку електролампової продукціїМних, О. Б.; Чорнописька, Н. В.; Олешко, Ю. Є.
Conference Abstract1-Oct-2018Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу як запорука підвищення ефективності маркетингу і створення передумов для сталого розвиткуСітнікова, І.; Мних, О. Б.
Article2010Маркетингові проблеми як відображення рівня ефективності машинобудівних підприємств і міграції людського капіталуМних, О. Б.; Давидович, І. М.
Article1-Mar-2005Моделювання стратегічних маркетингових рішень в сфері телекомунікації! Та оцінювання їх ефектівМних, О. Б.
Article2010Необхідність розроблення інноваційних рішень у маркетинговій стратегії підприємства в умовах поглиблення кризиМних, О. Б.
Article2003Обґрунтування стратегій в концепції євромаркетингуМних, О. Б.; Антоненко, О. М.; Недіна, О. І.