Перегляд зібрання за групою - Автори Коваль, З. О.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 18 із 18
Попередній переглядТипДата випускуНазваАвтор(и)
Article2009Аналіз ефективності цінових стратегій підприємствКоваль, З. О.
Article2001Державне регулювання взаємин виробників та споживачів продукції:реальний стан і шляхи удосконаленняЗагородній, А. Г.; Коваль, З. О.
Article2014Дослідження ефекту від залучення ресурсів громадських інституцій до розробки та реалізації національних, регіональних та місцевих програм розвитку підприємництваКоваль, З. О.; Коваль, Я. Б.
Article2007Економічний аналіз взаємозв’язків підприємства із споживачами продукції за показниками ефективності та надійностіКоваль, З. О.
Article2014Економічний механізм підвищення ефективності використання залучених коштів громадськими організаціями з метою розвитку підприємництваКоваль, З. О.; Коваль, Я. Б.; Хом’як, Р. Л.
Article2011Маркетингові конкурентні стратегії підприємств: переваги та недоліки застосуванняКоваль, З. О.
Article2012Напрями аналізу ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємствКоваль, З. О.
Article2012Основні принципи та зміст процесу оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємствКоваль, З. О.
Article2011Оцінювання ефективності вартісно-орієнтованого управління підприємством в екосистемі інноваційКоваль, З. О.
Article28-бер-2017Оцінювання ефективності маркетингової стратегії на етапах життєвого циклу вартісно-орієнтованого підприємстваЧухрай, Н. І.; Коваль, З. О.; Chukhray, N. I.; Koval, Z. O.
Article2011Оцінювання надійності партнерських відносин з врахуванням стратегії комерціалізації інновацій у межах екосистемиКоваль, З. О.
Article2012Поняття і сутність ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємствКоваль, З. О.
Article2003Посередництво та винагорода за посередницькі послугиЗагородній, А. Г.; Коваль, З. О.
Article2004Роль та принципи управління взаємозв’язками підприємства зі споживачами продукціїКоваль, З. О.
Article2011Рівневий підхід до аналізу ефективності вартісно-орієнтованого управління підприємством в екосистемі інноваційКоваль, З. О.
Article2013Соціоекологічний підхід до формування та оцінювання ефективності маркетингових стратегій підприємств з вартісно-орієнтованим управлінняКоваль, З. О.
Article2013Формування маркетингових стратегій підприємств: соціоекологічний підхідКоваль, З. О.
Article2013Формування і оцінювання економічного ефекту діяльності соціально-орієнтованих підприємствКоваль, З. О.; Коваль, Я. Б.