Browsing by Author Коваль, З. О.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 26  next >
PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
Conference Abstract3-Jun-2018Алгоритм оцінювання ефективності маркетингової стратегії на етапах життєвого циклу підприємстваКоваль, З. О.
Article2009Аналіз ефективності цінових стратегій підприємствКоваль, З. О.
Conference Abstract18-Oct-2018Бухгалтерська служба: роль в управлінні підприємством та теоретичні аспекти організаціїЛевочко, І. В.; Коваль, З. О.
Conference Abstract30-Nov-2018Бухгалтерська служба: роль в управлінні підприємством та теоретичні аспекти організаціїЛевочко, І. В.; Коваль, З. О.
Article2001Державне регулювання взаємин виробників та споживачів продукції:реальний стан і шляхи удосконаленняЗагородній, А. Г.; Коваль, З. О.
Article2014Дослідження ефекту від залучення ресурсів громадських інституцій до розробки та реалізації національних, регіональних та місцевих програм розвитку підприємництваКоваль, З. О.; Коваль, Я. Б.
Article2007Економічний аналіз взаємозв’язків підприємства із споживачами продукції за показниками ефективності та надійностіКоваль, З. О.
Article2014Економічний механізм підвищення ефективності використання залучених коштів громадськими організаціями з метою розвитку підприємництваКоваль, З. О.; Коваль, Я. Б.; Хом’як, Р. Л.
Conference Abstract14-Apr-2016Застосування економіко-математичних методів в оцінюванні ефективності маркетингової стратегії підприємствКоваль, З. О.
Conference Abstract24-Oct-2019Застосування методу сценаріїв у дослідженні стратегій підприємствКоваль, З. О.
Article2011Маркетингові конкурентні стратегії підприємств: переваги та недоліки застосуванняКоваль, З. О.
Article2012Напрями аналізу ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємствКоваль, З. О.
Article2012Основні принципи та зміст процесу оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємствКоваль, З. О.
Conference Abstract25-Nov-2018Особливості оцінювання ефективності маркетингових стратегій підприємств на етапах життєвого циклуКоваль, З. О.
Article2011Оцінювання ефективності вартісно-орієнтованого управління підприємством в екосистемі інноваційКоваль, З. О.
Article28-Mar-2017Оцінювання ефективності маркетингової стратегії на етапах життєвого циклу вартісно-орієнтованого підприємстваЧухрай, Н. І.; Коваль, З. О.; Chukhray, N. I.; Koval, Z. O.
Article2011Оцінювання надійності партнерських відносин з врахуванням стратегії комерціалізації інновацій у межах екосистемиКоваль, З. О.
Article2012Поняття і сутність ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємствКоваль, З. О.
Article2003Посередництво та винагорода за посередницькі послугиЗагородній, А. Г.; Коваль, З. О.
Conference Abstract18-Oct-2019Проблематика організації праці облікового персоналу у контексті забезпечення функціонування облікової системиЗаграй, А. В.; Коваль, З. О.