Skip navigation

Browsing by Author Дубодєлова, А. В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 31  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2009SWOT - аналіз конкурентних можливостей підприємстваДубодєлова, А. В.; Гербут, М. В.
2000Алгоритм процесу удосконалення організації маркетингової діяльності на підприємствіДубодєлова, А. В.
2007Використання SPACE-методики під час прийняття стратегічних рішень на підприємствіДубодєлова, А. В.; Юринець, О. В.
2014Впливові чинники купівельної поведінки кінцевих споживачів на туристичному ринкуДубодєлова, А. В.; Лісовська, Л. С.; Малкуш, Х. Ю.
2004Впливові чинники процесу розроблення та впровадження системи управління якістю на вітчизняних підприємствах за міжнародними стандартами ІSO серії 9000Дубодєлова, А. В.; Марченко, К. В.; Юринець, О. В.
2009Еволюція концепції маркетингу на вітчизняних підприємствахДубодєлова, А. В.; Юринець, О. В.
2011Екологізації виробництва на вітчизняних підприємствах: організаційно-економічний аспектЮринець, О. В.; Дубодєлова, А. В.; Семеряк, І. В.
2011Забезпечення інноваційного розвитку підприємства через реінвестиції для формування його конкурентної стратегіїЮринець, О. В.; Дубодєлова, А. В.
2003Застосування параметричного методу ціноутворення для аналізу ринкової ціни кондитерських виробівДубодєлова, А. В.; Юринець, О. В.
2015Конкурентні стратегії туристичних підприємствДубодєлова, А. В.; Малкуш, Х. Ю.
2006Маркетинговий потенціал в системі менеджменту вітчизняних підприємствПетрович, Й. М.; Дубодєлова, А. В.
2010Маркетингові підходи до формування ринкової концепції інноваційного товаруДубодєлова, А. В.
2001Модель системи управління маркетингом на підприємстві: структурно-функціональний підхідДубодєлова, А. В.
2011Науково-технічний потенціал України: сучасний стан і державні пріоритети розвиткуДубодєлова, А. В.; Лісовська, Л. С.
2000Об’єкти маркетингового аналізу на підприємствіДубодєлова, А. В.; Стернюк, О. Б.
2011Організаційно-економічні механізми екологізації виробництва на вітчизняних підприємствахДубодєлова, А. В.; Юринець, О. В.; Федорів, М. М.
2011Особливості сучасного фармацевтичного маркетингуДубодєлова, А. В.; Малкуш, Х. Ю.
2008Особливості та проблеми вітчизняного директ-маркетингуДубодєлова, А. В.; Юринець, О. В.
2014Оцінювання інноваційно-інвестиційного потенціалу підприємств легкої промисловості ЛьвівщиниКулиняк, І. Я.; Дубодєлова, А. В.; Глянцева, О. І.
2008Проблеми і можливості використання маркетингу в інноваційній діяльності вітчизняних підприємствДубодєлова, А. В.; Юринець, О. В.