Browsing by Author Герасимчук, В. Г.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 13 of 13
PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
Article2007Діагностика системи управління підприємством: аспекти централізації та децентралізаціїГерасимчук, В. Г.; Коростинська, Ю. О.
Article2001Маркетинг: теорія і практика спеціальної (конкретної) функції в діяльності підприємстваГерасимчук, В. Г.
Article26-Feb-2018Маркетингова складова “дорожньої карти” розвитку зовнішньої торгівліГерасимчук, В. Г.
Article2008Маркетинговий інструментарій підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на світових ринках товарів виробничого призначенняГерасимчук, В. Г.
Article2011Маркетингові аспекти в дослідженнях нобелівських лауереатів з економікиГерасимчук, В. Г.
Article2008Механізм удосконалення ринкових параметрів акцій українських підприємств на фондових біржахГерасимчук, В. Г.; Голенко, М. Ю.
Article2012План та бюджет маркетингової діяльності на підприємствіГерасимчук, В. Г.
Article2012Планування маркетингу: від визначення цілей до бюджетуванняГерасимчук, В. Г.
Article2011Програмний підхід в управлінні інноваційним розвиткомГерасимчук, В. Г.
Article2014“Підкова” як дидактичний прийом до розгляду проблем управління інноваційним процесом в Україні і світіГерасимчук, В. Г.
Article2014Споживач і концепція соціально-етичного маркетингуГерасимчук, В. Г.
Article2010Теоретичні, дидактичні та практичні основи управління маркетингомГерасимчук, В. Г.
Article2008Управління ризиками в іноземному венчурному фінансуванні інноваційних проектівГерасимчук, В. Г.; Школьна, О. В.