Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9187
Назва: Формування стратегії конкуренції – передумова конкурентоспроможності підприємства
Автори: Колос-Мазурик, Л. А.
Бібліографічний опис: Колос-Мазурик Л. А. Формування стратегії конкуренції – передумова конкурентоспроможності підприємства / Л. А. Колос-Мазурик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 391 : Проблеми економіки та управління. – С. 133–136. – Бібліографія: 2 назви.
Дата публікації: 2000
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено проблеми взаємозв’язку конкурентоспроможності підприємства з розробленням стратегії конкуренції. Розглянуто важливість розроблення стратегії конкуренції та доведення її суті до кожного окремого працівника організації, а також чинники, що не дають змогу вітчизняним підприємствам системно підійти до вирішення проблем, що пов’язані з розробленням стратегії конкуренції та пошуком нових конкурентних переваг з метою підвищення конкурентоспроможності підприємства. In the article problems of interconnection between enterprise's competitiveness and development of competitive strategies are described. Here importance of strategy's development and it's explanation to all employees of the company are presented. also obstacles that don't allow domestic enterprises to use system approach for some problems' that are linked with the competitive strategies development and search of new competitive advantages in order to improve its' competitiveness, solution are presented also.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9187
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2000. – №391

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf1 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.