Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-52 of 52 (Search time: 0.005 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
Article2014Комунікативна роль соцмереж в організації ЄвромайдануКаменська, Ірина
Article2014Соціальні мережі як інноваційний засіб формування історичної інформаціїХимиця, Наталія
Article2014Аналіз ПЗ для автоматизації процесу зберігання та агрегування історії повідомлень з Інтернет-джерелКравчук, Ольга
Article2014Інформаційно-рекламне забезпечення діяльності туристичної фірми «Ельпіда» в середовищах соціальних комунікаційМиронюк, Анна; Сєров, Юрій
Article2013Рекламне забезпечення діяльності малого підприємства в ІнтернетіЛісіна, Світлана; Волощак, Оксана
Article2011Формування іміджу держав за допомогою соціальних мережХітреня, Назар
Article2017Інформаційно-рекламне представлення діяльності громадських організаційВовк, Наталія; Даниляк, Ольга
Article2013Діяльність українських бібліотек у середовищі WWWСохан П. П.
Article2013Специфіка впливу соціальної комунікації в мережі Internet на людинуБерко, Андрій; Кушнірецька, Ірина; Кушнірецька, Оксана
Article2011Використання соціальних мереж для формування авторитету ВНЗСлобода, Катерина
Article2017Проактивні соціально-орієнтовані підходи до організації електронної взаємодії громадян з органами державної владиМарковець, Олександр; Лисик, Богдан
Article2017Представлення навчально-творчої діяльності освітніх закладів у мережі ІнтернетМина, Жанна; Гордійчук, Оксана
Article2012Інформаційно-комунікаційні технології у контексті профорієнтаційної роботиХимиця, Наталія
Article2012Опрацювання звернень до ВНЗ із Інтернету та соціальних мережМарковець, Олександр
Article2012Просування бренду в соціальних мережах як ефективний спосіб зовнішньої рекламиФедорів, Марта; Химиця, Наталія
Article2012Проблеми культури електронного спілкування в соціальних мережахВаськів, Ірина; Думанський, Нестор
Article2012Інформаційно-рекламне забезпечення діяльності Видавництва Львівської політехніки у мережі InternetГолощук, Роман; Грицик, Оля
Article2012Інформаційна діяльність ВНЗ України в соціальних середовищах ІнтернетуПелещишин, Андрій; Корж, Роман
Article2014Використання соціальних мереж у громадській дипломатіїСухорольська, Ірина
Article2014Сучасні методи позиціонування веб-сайтів з використанням соціальних медіаБерезко, Олександр; Зуб, Христина
Article2014Переваги використання соціальних мереж для популяризації торгової марки чи продуктуЗубарь, Юлія; Тимовчак-Максимець, Оксана
Article2014Підходи до залучення та інформування клієнтів турфірми у соціальних мережахБекеш, Юлія; Федушко, Соломія
Article2015Соціальні медіа як простір взаємодії бібліотеки і читачаСтрунгар, В. В.
Article2015Соціокомунікаційні канали передачі мультимедійного контенту для користувачів бібліотекРжеуський, Антоній; Кунанець, Наталія
Article2015Популяризація газетного видання у соціальних мережахЛісіна, Світлана; Яцух, Наталія
Article2016Інформаційні віруси в соціальних мережах як засіб інформаційно-психологічного впливуМелешко, Єлизавета; Якименко, Микола
Article2016Інформаційно-прoсвітницька діяльність медичних закладів у соціальних мережахХимиця, Наталія; Пасіка, Оксана
Article2016Методи просування групи у соціальній мережі FacebookГорматій, Євгенія; Сєров, Юрій
Article2016Інформаційне представлення діяльності громадської організації "Народний легіон"Мина, Жанна; Вітик, Юстина; Дністрянська, Оксана
Article2015Інформаційне забезпечення діяльності територіальної самоврядної громади в соціальних мережахХимиця, Наталія; Кіпень, Надія
Article2015Рекламно-інформаційне представлення діяльності органів місцевого самоврядування в соціальних мережахМина, Жанна; Кокор, Лідія
Article2014Організація представництва Сокальської міської ради в соціальних мережахМатієшин, Любов; Сєров, Юрій
Article2015Соціальні мережі як інструмент інформаційного протиборстваВус, Володимир
Article2015Інформаційно-рекламне забезпечення діяльності ПАТ "Львівська кондитерська фабрика "Світоч"Бродюк, Марта; Кравець, Руслан
Article2015Забезпечення інформаційної діяльності лісового господарства в соціальних середовищах комунікаціїВалько, Христина; Сєров, Юрій
Article2013Особливості реклами наукових заходів у системі World Wide WebБерезко, Олександр; Зуб, Христина
Article2016Аналіз проблеми створення спеціального програмного забезпечення для протидії пропаганді в соціальних мережахВус, Володимир; Пелещишин, Андрій
Article2017Використання інформаційного та комунікаційного потенціалу соціальних мереж у роботі фахівця-історикаХимиця, Наталія
Article2017Інформаційно-рекламне забезпечення популяризації Державного підприємства «Славське лісове господарство»Білущак, Тетяна; Сокол, Любов
Article2017Популяризація діяльності Науково-методичної підкомісії МОН України в соціальній мережі FacebookМина, Жанна; Яворська, Наталія
Article2017Рекламні засоби просування торгових марок ТзОВ «Фокстрот» в мережі ІнтернетВовк, Наталія; Демків, Христина
Conference Abstract21-Nov-2017Автоматизація відстеження інформаційного образу ВНЗ у соціальних мережахРомановська, Ірина; Пелещишин, Андрій
Article2016Електронні петиції як новий інструмент організації віртуальних спільнотХимиця, Наталія
Article2016Особливості використання соціальних мереж у ресторанному бізнесі як ефективний інструмент маркетингуБілущак, Тетяна; Кучеренко, Марія
Article2016Моніторинг діяльності відділу академічної установи у соціальних медіаЛобода, Зоряна; Марковець, Олександр
Article2017Дослідження загальнодоступних методів колаборативного документування учасниками веб-спільнотГетманюк, Павло; Форкун, Юрій
Article2017Чинники формування інформаційного образу ВНЗ в соціальних мережахРомановська, Ірина; Пелещишин, Андрій
Article2016Вплив глобалізаційних процесів на соціальну комунікаціюОпанасенко, Олена
Article2016PR-технології як ефективний інструмент популяризації театру у соціальних мережахШмакова, Ольга; Федушко, Соломія
Article2016Використання видів соціальних медіа у популяризації розважального закладу ПП "Клуб достойних львів’ян "Лялька"Білущак, Тетяна; Олійник, Василь
Proceedings Book2017Rola sieci społecznościowych w działalności informacyjno – komunikacyjnej polskich bibliotek uczelnianychJakubiec, Anna; Pazdur, Marzena
Proceedings Book2017Wykorzystanie mediów społecznościowych w działaniach promocyjnych Biblioteki Wyższej Szkoły Bankowej w PoznaniuPrzybysz, Janina; Pioterek, Paweł
Results 1-52 of 52 (Search time: 0.005 seconds).
  • previous
  • 1
  • next