Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7313
Title: Розвиток глобального маркетингового інформаційного середовища як рушійна сила розвитку курортно-рекреаційної та туристичної галузі України
Authors: Новаківський, І. І.
Гавран, В. Я.
Bibliographic description (Ukraine): Новаківський І. І. Розвиток глобального маркетингового інформаційного середовища як рушійна сила розвитку курортно-рекреаційної та туристичної галузі України / І. І. Новаківський, В. Я. Гавран // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 286–293. – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розглядається створення глобальної багатоієрархічної інформаційної структури координування діяльності туристичного та курортно-рекреаційного комплексу в окремих курортних регіонах. Така структура має формуватися на базі чотирирівневого інформаційного середовища. У статті на концептуальному рівні розглядаються завдання, методи реалізації та засоби формування кожного рівня регіонального інформаційного середовища. Article is devoted to creation of global multihierarchical information structure of coordination of activity of a tourist and resort recreational complex in separate resort regions. Such structure should be formed on the basis of the information environment of four levels. In article at a conceptual level the task, methods of realization and means of formation of each level of the regional information environment are considered.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7313
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2007. – №594

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
45.pdf318,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.