Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/666
Title: Обґрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту
Authors: Балик, У. О.
Bibliographic description (Ukraine): Балик У. О. Обґрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту / У. О. Балик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 635 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 3–6. – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Запропоновано методи обґрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту для ринку монополістичної конкуренції. The methods of ground of charges are offered on advertising in the system of strategic management for the market of monopolistic competition.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/666
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2008. – №635

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
01.pdf178,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.