Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/4955
Название: Стратегічне управління підприємством та роль маркетингового менеджменту у ньому
Авторы: Малєєва, О. О.
Библиографическое описание: Малєєва О. О. Стратегічне управління підприємством та роль маркетингового менеджменту у ньому. / О. О. Малєєва. // 66–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009. – C. 456–458. – Бібліографія: 5 назв
Дата публикации: 2009
Издательство: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Ключевые слова: проблеми
підприємство
забезпечення
позиції
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/4955
Тип содержания: Technical Report
Располагается в коллекциях:66–та студентська науково–технічна конференція. – 2009 р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
188.pdf202,1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.