Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/41241
Назва: Styles of making purchasing decisions by consumers from Z generation and Y generation – comparative analysis
Інші назви: Способи прийняття рішень про купівлю представниками покоління Z та покоління Y – порівняльний аналіз
Автори: Смалей, О.
Smalej, O.
Приналежність: Університет ім. Марії Кюрі-Склодовської, м. Люблін (Республіка Польща)
Maria Curie-Sklodowska University
Бібліографічний опис: Smalej O. Styles of making purchasing decisions by consumers from Z generation and Y generation – comparative analysis / O. Smalej // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — № 863. — С. 295–299.
Bibliographic description: Smalej O. Styles of making purchasing decisions by consumers from Z generation and Y generation – comparative analysis / O. Smalej // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Lohistyka. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — No 863. — P. 295–299.
Є частиною видання: Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика, 863, 2017
Журнал/збірник: Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика
Випуск/№ : 863
Дата публікації: 20-чер-2017
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Місце видання, проведення: Львів
УДК: 658
Теми: покоління Y
покоління Z
молоді споживачі
поведінка споживачів
способи прийняття споживацьких рішень
Z generation
Y generation
young consumers
consumers behaviour
consumer’s decision-making styles
Кількість сторінок: 5
Діапазон сторінок: 295-299
Початкова сторінка: 295
Кінцева сторінка: 299
Короткий огляд (реферат): Предметом статті є способи прийняття рішень про купівлю молодими людьми. Аналітична інформація ґрунтується на анкетному опитуванні із використанням методу випадкової вибірки. Дослідження порівнює дві групи покупців: з покоління Z та з покоління Y. Дослідження показало існування відмінностей поміж групами у чотирьох з десяти величинах аналізованих споживацьких рішень.
The subject of the present article is consumer decision-making styles of young persons. The analysis is based on a questionnaire using the technique of random survey. The study compares two groups of buyers – consumers from generation Z and consumers from generation Y. The analysis reveals the existence of differences between the groups in four out of ten dimensions of analyzed consumer decisions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/41241
Власник авторського права: ©Національний університет “Львівська політехніка”, 2017
© Смалей О., 2017
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://bigorangeslide.com/2009/10/page/2/.access
Перелік літератури: 1. Beall G. 8 Key differences between gen Z and Miellennials/ G. Beall// The Huffington Post. – No 11/05. – 2016.
2. Budzanowska-Drzewiecka M. Style podejmowania decyzji zakupowych przez młodych konsumentów w Polsce w świetle badań własnych /M. Budzanowska-Drzewiecka//Handel wewnętrzny. – No 1 (354). – 2014. – P. 50.
3. Fazlagić J. A. Charakterystyka pokolenia Y/ J. A. Fazlagić // E-mentor. – No 3 (25). – 2008.
4. GUS. Wynagrodzenia w Polsce / GUS –2017.
5. Hildebrandt-Wypych D. Pokolenia młodzieży – próba konceptualizacji / D. Hildebrandt-Wypych //Przegląd pedagogiczny. – No 2 (10). – 2009. – P. 119.
6. Krzyżak-Szymańska E. Pokolenie digital natives i nałogowe używanie technologii cyfrowych [www document]. URL http://bigorangeslide.com/2009/10/page/2/.access 21.02.2017. ]
7. Mącik R. Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzjizakupowych przez konsumentów/ R. Mącik. – Wydawnictwo UMCS. – Lublin. – 2013. – 86 c.
8. Mącik R. Style podejmowania decyzji zakupowych oraz ich pomiar/ R. Mącik, D. Mącik // Studia Ekonomiczne. – No 236. – 2015.
9. Mącik R. Charakterystyki sposobu podejmowania decyzji zakupowych a wybór wirtualnego lub fizycznego kanału zakupu / R. Mącik, M. Nalewajek //Handel wewnętrzny. – No 2. – 2013. P. 230.
10. Seppanen S. The Millennial Generation. Research Review / S. Seppanen, W. Gualtieri. – NCF. – 2012.
11. Sproles G. B. A methodology for profiling consumer decision-making styles / G. B. Sproles, E. L. Kendall // The Journal of Consumer Affairs. – No 20(2). – 1986. P. 268.
References: 1. Beall G. 8 Key differences between gen Z and Miellennials/ G. Beall// The Huffington Post, No 11/05, 2016.
2. Budzanowska-Drzewiecka M. Style podejmowania decyzji zakupowych przez młodych konsumentów w Polsce w świetle badań własnych /M. Budzanowska-Drzewiecka//Handel wewnętrzny, No 1 (354), 2014, P. 50.
3. Fazlagić J. A. Charakterystyka pokolenia Y/ J. A. Fazlagić, E-mentor, No 3 (25), 2008.
4. GUS. Wynagrodzenia w Polsce, GUS –2017.
5. Hildebrandt-Wypych D. Pokolenia młodzieży – próba konceptualizacji, D. Hildebrandt-Wypych //Przegląd pedagogiczny, No 2 (10), 2009, P. 119.
6. Krzyżak-Szymańska E. Pokolenie digital natives i nałogowe używanie technologii cyfrowych [www document]. URL http://bigorangeslide.com/2009/10/page/2/.access 21.02.2017. ]
7. Mącik R. Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzjizakupowych przez konsumentów/ R. Mącik, Wydawnictwo UMCS, Lublin, 2013, 86 c.
8. Mącik R. Style podejmowania decyzji zakupowych oraz ich pomiar/ R. Mącik, D. Mącik, Studia Ekonomiczne, No 236, 2015.
9. Mącik R. Charakterystyki sposobu podejmowania decyzji zakupowych a wybór wirtualnego lub fizycznego kanału zakupu, R. Mącik, M. Nalewajek //Handel wewnętrzny, No 2, 2013. P. 230.
10. Seppanen S. The Millennial Generation. Research Review, S. Seppanen, W. Gualtieri, NCF, 2012.
11. Sproles G. B. A methodology for profiling consumer decision-making styles, G. B. Sproles, E. L. Kendall, The Journal of Consumer Affairs, No 20(2), 1986. P. 268.
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2017. – №863



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.