Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/41239
Назва: CSR influence on modern corporations – examples from Poland
Інші назви: Вплив КСВ на сучасні корпорації – приклади з Польщі
Автори: Кудлак, І.
Огурек, В.
Kudlak, I.
Ogórek, W.
Приналежність: Університет Марії Кюрі-Склодовської в Любліні
Maria Curie-Skłodowska University
Бібліографічний опис: Kudlak I. CSR influence on modern corporations – examples from Poland / I. Kudlak, W. Ogórek // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — № 863. — С. 279–284.
Bibliographic description: Kudlak I. CSR influence on modern corporations – examples from Poland / I. Kudlak, W. Ogórek // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Lohistyka. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — No 863. — P. 279–284.
Є частиною видання: Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика, 863, 2017
Журнал/збірник: Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика
Випуск/№ : 863
Дата публікації: 20-чер-2017
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Місце видання, проведення: Львів
УДК: 339
138
Теми: КСВ
корпоративна соціальна відповідальність
створення іміджу
сучасна корпорація
Мілленіум Банк
Orange Польща
CSR
corporate social responsibility
creating an image
modern Corporation
Millennium Bank
Orange Poland
Кількість сторінок: 6
Діапазон сторінок: 279-284
Початкова сторінка: 279
Кінцева сторінка: 284
Короткий огляд (реферат): Наведено концепцію корпоративної соціальної відповідальності на прикладі двох компаній, присутніх на польському ринку – Міленіум Банк і Orange Польща. Метою статті є подати стратегію КСВ як спосіб надання пільг для організації і як джерело конкурентної переваги. Наведено переваги і недоліки використання компаніями правил корпоративної соціальної відповідальності.
This article presents a concept of corporate social responsibility on the example of two companies present on the Polish market – Millennium Bank and Orange Poland. The aim of this article is to present a CSR strategy as providing benefits for the organization and as a source of competitive advantage. Summary of the article contains advantages and disadvantages of using by the companies rules of the corporate social responsibility.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/41239
Власник авторського права: ©Національний університет “Львівська політехніка”, 2017
© Кудлак I., Огурек В., 2017
Перелік літератури: 1. Bernat M. Społeczna odpowiedzialność biznesu. Wymiar konstytucyjny i międzynarodowy/ Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego press. – Warszawa, 2009.
2. Borkowska S. CSR wyzwaniem dla zarządzania zasobami ludzkimi; podejście unijne/ Dwumiesięcznik Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. – № 6. – 2005.
3. Friedman M. The Social Responsibility of Business Is to Increase its Profits/ New York Times Magazine. – 13.09.1970.
4. Millennium Bank. 2015 Odpowiedzialny Biznes/ Millennium Bank.
5. Rybak M. Etyka menedżera – społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa/ PWN press. – Warszawa, 2004.
6. Orange Polska S. A. Raport odpowiedzialności społecznej. – 2015.
7. Scientific editors. A. Zakrzewska – Bilawska. Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia / – Oficyna press. – Warszawa, 2012.
References: 1. Bernat M. Społeczna odpowiedzialność biznesu. Wymiar konstytucyjny i międzynarodowy/ Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego press, Warszawa, 2009.
2. Borkowska S. CSR wyzwaniem dla zarządzania zasobami ludzkimi; podejście unijne/ Dwumiesięcznik Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, No 6, 2005.
3. Friedman M. The Social Responsibility of Business Is to Increase its Profits/ New York Times Magazine, 13.09.1970.
4. Millennium Bank. 2015 Odpowiedzialny Biznes/ Millennium Bank.
5. Rybak M. Etyka menedżera – społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa/ PWN press, Warszawa, 2004.
6. Orange Polska S. A. Raport odpowiedzialności społecznej, 2015.
7. Scientific editors. A. Zakrzewska – Bilawska. Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia, Oficyna press, Warszawa, 2012.
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2017. – №863



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.