Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/41234
Назва: Системи матеріального забезпечення діяльності автосервісного підприємства вантажних автомобілів
Інші назви: System of auto material security service enterprise trucks
Автори: Юськів, В. М.
Сороківський, О. І.
Приналежність: Національний університет “Львівська політехніка”, ТзОВ “Аверс”
Бібліографічний опис: Юськів В. М. Системи матеріального забезпечення діяльності автосервісного підприємства вантажних автомобілів / В. М. Юськів, О. І. Сороківський // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — № 863. — С. 233–244.
Bibliographic description: Yuskiv V. M. System of auto material security service enterprise trucks / V. M. Yuskiv, O. I. Sorokivskyi // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Lohistyka. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — No 863. — P. 233–244.
Є частиною видання: Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика, 863, 2017
Журнал/збірник: Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика
Випуск/№ : 863
Дата публікації: 20-чер-2017
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Місце видання, проведення: Львів
УДК: 629.33
658.6
658.8
Теми: автосервісні підприємства в Україні
логістична концепція
АВС-XYZ-аналіз
матеріально-технічне забезпечення
auto service company in Ukraine
logistic concept
ABC-XYZ analysis
logistics
Кількість сторінок: 12
Діапазон сторінок: 233-244
Початкова сторінка: 233
Кінцева сторінка: 244
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості системи матеріально-технічного забезпечення автомобільного сервісу з погляду маркетингу та визначено вплив сучасних обставин, які впливають на формування середовища та вибір логістичної концепсії постачання. Вона полягає в необхідності поєднання задоволення попиту на послуги автосервісу з матеріально-технічним забезпеченням виробництва самого підприємства. Важлива роль у реалізації логістичного підходу відводиться керуванню запасами постачання: інформаційно-аналітичному забезпеченню, їх стабільності та кількості, контролю, нормуванню і регулюванню номенклатури.
The System of logistics car service significantly affects the technical availability of the rolling stock. Improving the supply chain process is one of the ways to increase the efficiency of the vehicles operation. The aim of our study is to analyze the current state of the system of Ukrainian logistics car service companies taking into consideration the current trends and indicators of their operation; and to elaborate the development strategy concept based on the example of stations “Avers”, proceeding from the logistic concept. One of the organization chart options for logistics enterprises is to delegate all supply functions and authority to one unit, that is the logistics unit of the company. The material resources can be procured directly from the manufacturer or via facilitator, which is specialized in certain types of resources, and the vast range of deliverables can be presented to the consumers in the collated format. The various forms can be used to provide the consumers with the material resources: transit, storage, via wholesale warehouse, or via direct long bonds. As an analysis sample the performance of “Avers” stations will be taken, that is the official dealer of MAN Truck and Bus Ukraine. For the analysis we selected several indicators that directly or indirectly outline the resource loading of the logistics company service centers like: cost of service activities; and the associated costs; number of job orders; cost of sold spare parts; cost of the sold replacement parts for warranty service of MAN vehicles. The financial stability indicators of the enterprise demonstrate the positive trends. Thus, the rate of standard hours is stable and showed a slight growth, with a significant increase in the total annual number of hours.The spare parts are mainly sold through via service. The percentage of the sale of spare parts constitutes 80 %. The remaining 20 % of the spare parts are sold directly to the final consumer, who himself carries out the repair work. The dynamics of its changes depends on changes in the number of job orders. Analyzing the activity of the car service company “Avers” LLC during the period from 2010 to 2014, we can make a conclusion that the creation of the production logistics system would provide the solution to such pressing tasks as monitoring the activities of structural units and services company and identifying its “bottlenecks”, that generate basic production costs; determining the actual cost of certain kinds of the repair and maintenance services of rolling stock, infrastructure, bringing in the changes to the production structure in order to increase really profitable types of services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/41234
Власник авторського права: ©Національний університет “Львівська політехніка”, 2017
© Юськів В. М., Сороківський О. І., Соколовський І. Б., 2017
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://int-konf.org/konf012014/702-boyko-a-obugay-
http://minfin.com.ua/currency/nbu/usd/(дата
http://int-konf.org/konf012014/702-boyko-a-o-bugay-n-vproekt-vdkrittya-avtoservsu-avto-plyus.html
http://minfin.com.ua/currency/nbu/usd/
Перелік літератури: 1. Біліченко В. В. Методичні основи розробки проекту стратегічного розвитку підприємств автомобільного транспорту / В. В. Біліченко // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. – 2008. – № 3. – С. 162–165. – Бібліогр.: 3 назв.
2. Бойко А. О. Проект відкриття автосервісу “Авто-Плюс” [Електронний ресурс] / А. О. Бойко, Н. В. Бугай // Соціум. Наука. Культура. – 28–30.01.2014. – Режим доступу: http://int-konf.org/konf012014/702-boyko-a-obugay- n-v-proekt-vdkrittya-avtoservsu-avto-plyus.html (дата звернення:06.11.2015). – Назва з екрана.
3. Марков О. Д. Станции технического обслуживания автомобилей / О.Д. Марков. – К.: Кондор, 2008. – 536 с. – Бібліогр.: с.529–534.
4. Мастепан М. А. Аналіз залежності рівня попиту послуг автосервісу від платоспроможності споживачів / М. А. Мастепан, Д. М. Мінаков, Т. В. Волобуєва, О. С. Каверін // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. – 2012. – № 3/2(57). – С. 25–27. – Бібліогр.: 6 назв.
5. Смерічевська С. В. Логістична підтримка діяльності автосервісних підприємств / С. В. Смерічевська, М. В. Жаболенко // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. – 2010. – Вип. 3(33). – С. 215–218. – Бібліогр.: 4 назв.
6. Погорєлов М. Г. Формування процесу прогнозування попиту на автосервісні послуги /М. Г. Погорєлов, С. М. Мастепан, О. І. Субочев, В. О. Субочева, М. М. Гуляєв // Вісник СевНТУ: зб. наук. пр. Серія: Машиноприладобудування та транспорт. – 2012. – Вип. 135. – С. 240–243. – Бібліогр.: 5 назв.
7. Юськів Б. М. Особливості реалізації логістичної концепції функціонування автосервісного підприємства / Б. М. Юськів, В. М. Юськів // Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. Логістика. – 2014. – № 811. – С. 432–437. – Бібліогр.: 17 назв.
8. Юськів В. М. Аналіз внутрішнього потенціалу автосервісного підприємства в рамках логістичної концепції/ Б. М. Юськів, В. М. Юськів // Вісник економіки транспорту і промисловості.Українського державного університету залізничного транспорту. –Харків, 2015. – №52. – С. 84–94. – Бібліогр.: 18 назв.
9. Финансовый портал “Минфин” [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://minfin.com.ua/currency/nbu/usd/(дата звернення: 06.11.2015). – Назва з екрана.
10. Oliskevych M. Optimization of information flows of logistic supply chain. // ECONTECHMOD. An International Quarterly Journal – 2015. Vol. 4, No. 4, 71–76. – Бібліогр.: 26 назв.
References: 1. Bilichenko V. V. (2008) Metodychni osnovy rozrobky proekty stratygichnogo rozvytky pidpryemstv avtomobilnogo transporty [Methodical bases of drafting strategic development of road transport enterprises]. Naukovi pratsi Vinnytskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu – Scientific works of Vinnytsia National Technical University, 3, 162–165 [in Ukrainian].
2. Boyko. A. O.,& Buhay N. V. (2014) Proekt vidkryttya avtoservisu “Avto-Plyus” [Project Car opening “Auto-Plus”].Sotsium. Nauka. Kultura – Society. Science. Culture Retrieved from. 3. http://int-konf.org/konf012014/702-boyko-a-o-bugay-n-vproekt-vdkrittya-avtoservsu-avto-plyus.html [in Ukrainian].
3. Markov O. D.(2008) Stantsiy tekhnichnoho obsluhovuvannya tekhnichnykh transportnykh zasobiv [Markov OD of service stations of technical vehicles].Kyiv: Kondor [in Ukrainian].
4. Mastepan M. A.,& Minakov D. M., & Volobuyeva T. V., & Kaverin O. S. (2012) Analiz zalezhnosti rivnya popytu posluh avtoservisu vid platospromozhnosti spozhyvachiv [Analysis of the relationship of supply auto services on the solvency of customers]. Vostochno-Evropeyskyy zhurnal peredovykh tekhnolohyy – East Evropeyskyy peredovыh technology magazine, 3/2(57), 25–27 [in Ukrainian].
5. Smerichevska S. V,& Zhabolenko, M. V.,.(2010) Lohistychna pidtrymka diyalnosti avtoservisnykh pidpryyemstv [Logistic Support of auto service companies]. Visnyk Chernivetskoho torhovelno-ekonomichnoho instytutu. Ekonomichni nauky – Bulletin of Chernivtsi Trade and Economic Institute. Economics, 3(33), 215–218 [in Ukrainian].
6. Pohoryelov M. H., & Mastepan S. M.,& Subochev O. I.,& Subocheva V. O.,& Hulyayev M. M. (2012) Formuvannya protsesu prohnozuvannya popytu na avtoservisni posluhy [Formation process of forecasting the demand for car care services]. Visnyk SevNTU: zb. nauk. pr. Seriya: Mashynopryladobuduvannya ta transport – Herald SevNTU: Coll. Science. pr. Series: Mashynopryladobuduvannya and transport, 135, 240–243 [in Ukrainian].
7. Yuskiv B. M.,& Yuskiv V. M. (2014) Osoblyvosti realizatsiyi lohistychnoyi kontseptsiyi funktsionuvannya avtoservisnoho pidpryyemstva [Implementation details of the logistics operation concept autoservice enterprises]. Visnyk Natsionalnoho universytetu “Lvivska politekhnika”. Lohistyka – Proceedings of the National University “Lviv Polytechnic”. Logistics, 811, 432–437 [in Ukrainian].
8. Yuskiv B. M.,& Yuskiv V. M. (2015) Analiz vnutrishnoho potentsialu avtoservisnoho pidpryyemstva v ramkakh lohistychnoyi kontseptsiyi [Analysis of internal capacity autoservice enterprises within the logistics concept]. Visnyk ekonomiky transportu i promyslovosti. Ukrayinskoho derzhavnoho universytetu zaliznychnoho transportu. – Journal of Transport Economics and Industry. Ukrainian State University of Railway Transport, 52, 84 – 94, Kharkiv [in Ukrainian].
9. Fynansovyy portal “Mynfyn” [Fynansovыy portal “Ministry of Finance”]. Retrieved from http://minfin.com.ua/currency/nbu/usd/ [in Ukrainian].
10. Oliskevych M. (2015) Optymizatsiya informatsiynykh potokiv lohistychnoho lantsyuzhka postavok [Optimization of information flows of logistic supply chain.]. ECONTECHMOD. Mizhnarodnyy shchokvartalnyy zhurnal – ECONTECHMOD. An International Quarterly Journal, 4, 71–76 [in Poland].
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2017. – №863



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.