Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/41229
Назва: Дослідження маркетингових каналів розподілу на ринку систем протипожежного захисту
Інші назви: Research of marketing distribution channels at fire protection systems market
Автори: Савченко, Ю. Т.
Приналежність: Національний університет “Львівська політехніка”
Бібліографічний опис: Савченко Ю. Т. Дослідження маркетингових каналів розподілу на ринку систем протипожежного захисту / Ю. Т. Савченко // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — № 863. — С. 185–191.
Bibliographic description: Savchenko Iu. T. Research of marketing distribution channels at fire protection systems market / Iu. T. Savchenko // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Lohistyka. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — No 863. — P. 185–191.
Є частиною видання: Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика, 863, 2017
Журнал/збірник: Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика
Випуск/№ : 863
Дата публікації: 20-чер-2017
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Місце видання, проведення: Львів
УДК: 658.8
Теми: маркетингова політика розподілу
канали розподілу
форми організації збуту
показники збуту
система протипожежного захисту
marketing politics of distribution
channels of distribution
forms of organization of sale
indexes of sale
fire protection system
Кількість сторінок: 7
Діапазон сторінок: 185-191
Початкова сторінка: 185
Кінцева сторінка: 191
Короткий огляд (реферат): Важливе стратегічне рішення приймають підприємства-виробники інвестиційних товарів при виборі структури маркетингових каналів розподілу. Обрані форми збуту і взаємозв’язок між усіма учасниками збутової мережі мають задовольняти потреби цільових споживачів та відповідати цілям маркетингової стратегії підприємства. Виявлено основні характерні риси ринку технічних засобів безпеки. Проаналізовано показники збуту підприємств-виробників у ланцюгу створення систем протипожежного захисту. Досліджено зв’язок між учасниками каналів розподілу і подано рекомендації щодо вдосконалення співпраці в каналах розподілу систем протипожежного захисту.
Important strategic decisions are made by manufecturers of investment goods in course of choosing the structure of marketing distribution channels. The chosen sales forms and the relationship between all the participants of sales network should satisfy the needs of target customers and meet the objectives of marketing strategy. The main principles of technical security means market have been found out: the decisions of governmental institutions have significant impact on Ukrainian market; certain deformity can be traced at Ukrainian market as a result of its low price level orientation; Ukrainian security market is relatively small in terms of geographical scope and values measurement. In order to optimize decision making process for the enterprises of Ukrainian technical security means market concerning their development strategy, one should possess information about current trends and challenges of the market both in Ukraine and within its individual regions. Sales performance indices of manufacturers in chain of fire protection systems creation have been analysed. The connection between the participants of distribution channels has been researched and recommendations on improving cooperation in distribution channels of fire protection systems have been presented. Competition is tougher among agents who promote products and services rather than among manufacturers of these products. Since fire protection systems are installed during construction or reconstruction of buildings, moreover, construction customers can be representatives of different sectors, this market is considered to be horizontal, for this reason, services of independent agents such as design-assembly and assembly organizations are used. What is important about cooperation between manufacturers of fire protection systems and agents is information support. Information should be provided promptly and completely. Completeness depends on the guidelines developed by the manufacturers. The quality of information depends on the qualified supply personnel. The concept of “new sales” should be actively applied at the market, particularly consultative sales, system sales, negotiation sales that will strengthen the role of trade personnel in strategic marketing of manufacturers. Due to economic and political situation, design-assembly organizations displace more and more design organizations out of the market and these are the most effective independent sales agents, therefore, the very distribution channel is the most promising and topical. Changing operating conditions of manufacturers of fire protection systems updates studying the effectiveness of different distribution channels, marketing distribution policy as a part of functional area of marketing, as well as sales logistics performance that will be the subject of further research.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/41229
Власник авторського права: ©Національний університет “Львівська політехніка”, 2017
© Савченко Ю. Т., 2017
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://essuir.sumdu.edu
http://globalnational
http://kmm.donnuet.edu.ua/Conf_DonUET_2017_zbirnyk_FINAL_PRINT.pdf
http://essuir.sumdu.edu.ua./
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/
http://global-national.in.ua/issue-4-2015/12-vipusk-4-berezen-2015-r/596-klyuchnik-a-vzbutova-politika-ta-jiji-znachennya-u-rozvitku-zovnishnoekonomichnoji-diyalnosti-pidpriemstvа
http://kmm.donnuet.edu.ua/
http://essuir.sumdu.edu.ua./bitstream/123456789/
Перелік літератури: 1. Балабанова Л. В. Управління збутовою політикою: навч. посібн. / Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – 240 с.
2. Біловодська О. А. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. [Текст] / О. А. Біловодська. – К.: Знання, 2011. – 495 с. – Електрон. аналог друк. вид.: режим доступу: http://essuir.sumdu.edu. ua/handle/ 123456789/36515 (дата звернення 30.01. 2017 р.) – Назва з екрана.
3. ДБН В.25-56:2014: Державні будівельні норми України. Системи протипожежного захисту. – Вид. офіц. – К., 2015. – 127 с.
4. Дудяк Р. П. Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств у формуванні їх збутової політики / Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль, О. Р. Дудяк // Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – 2009. – № 649: Логістика. – С. 268–275. – Бібліографія: 10 назв.
5. Крикавський Є.В. Маркетингова політика розподілу: навч. посібник / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар, А. Чубала. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2009. – 232 с.
6. Крикавський Є. Промисловий маркетинг: підручник / Є. Крикавський, Н. Чухрай. – 2-ге вид. – Львів: Вид-во Нац. ун-ту “Львівська політехніка”, 2004. – 472 с.
7. Ключник А. В. Збутова політика та її значення у розвитку зовнішньо-економічної діяльності підприємства [Електронний ресурс] / Л. В. Ключник // Глобальні та національні проблеми економіки: електронне наукове фахове видання / Миколаївський нац. ун-т. – 2015. – Режим доступу: http://globalnational. in.ua/issue-4-2015/12-vipusk-4-berezen-2015-r/596-klyuchnik-a-v-zbutova-politika-ta-jiji-znachennyau-rozvitku-zovnishnoekonomichnoji-diyalnosti-pidpriemstvа (дата звернення 16.02.2017 р.) – Назва з екрана.
8. Павленко А. Ф. Маркетинг / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак. – К.: КНЕУ, 2003. – 246 с. – Електрон. аналог друк. вид.: режим доступу: http: //books.br.com.ua/themes/55/78 (дата звернення 02.02.2017 р.) – Назва з екрана.
9. Савченко Ю. Т. Вплив чинників зовнішнього середовища на функціонування підприємств з виробництва складно-технічних систем / Ю. Т. Савченко // Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (20 січня 2017 року). – Кривий Ріг: ДонНУЕТ ім. М. Туган-Барановського, 2017. – с. 179–180. – Електрон. аналог друк. вид.: режим доступу: http://kmm.donnuet.edu.ua/Conf_DonUET_2017_zbirnyk_FINAL_PRINT.pdf. (дата звернення 18.02.2017 р.) – Назва з екрана.
10. Сигида Л. О. Дослідження ролі та значення маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида // Сталий розвиток економіки. – 2012. – № 5 (15) – с. 293–298. – Електрон. аналог друк. вид.: режим доступу: http://essuir.sumdu.edu.ua./ bitstream/ 123456789/29533/3/Sygyda_stlyi_rozvytok_economiky.pdf. (дата звернення 18.02.2017 р.) – Назва з екрана.
References: 1. Balabanova L. V., Mytrokhina Iu. P. (2011) Upravlinnia zbutovoiu politykoiu [Management sale politics]. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury.
2. Bilovodska O. A. (2011) Marketynhova polityka rozpodilu [Marketing politics of distribution]. Kyiv: Znannia. Retrieved from http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/ 123456789/36515.
3. DBN V.25-56:2014: Derzhavni budivelni normy Ukrainy. Systemy protypozhezhnoho zakhystu [State building norms of Ukraine. Systems of fire-preventiondefence] (2015). Kyiv: Vyd. ofits., 127.
4. Dudiak R. P., Buhil S. Ia., Dudiak O. R. (2009) Marketynhove zabezpechennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstv u formuvanni yikh zbutovoi polityky [Marketing providing of competitiveness of enterprises informing of them sale politics]. Visnyk Natsionalnoho universytetu “Lvivska politekhnika” Lohistyka Bulletin of the National university “Lviv політехніка“Logistic], № 649, 268–275.
5. Krykavskyi Ie.V., Kosar N. S., Chubala A. (2009) Marketynhova polityka rozpodilu [marketing politics of distribution]. Lviv: Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu “Lvivska politekhnika”.
6. Krykavskyi Ie., Chukhrai N. (2004) Promyslovyi marketynh [Industrial marketing]. Lviv: Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu “Lvivska politekhnika”.
7. Kliuchnyk A. V. (2015) Zbutova polityka ta yii znachennia u rozvytku zovnishno-ekonomichnoi diialnosti pidpryiemstva [Sale politics and her value are in development of outwardly-economic activity of enterprise]. Retrieved from http://global-national.in.ua/issue-4-2015/12-vipusk-4-berezen-2015-r/596-klyuchnik-a-vzbutova-politika-ta-jiji-znachennya-u-rozvitku-zovnishnoekonomichnoji-diyalnosti-pidpriemstvа.
8. Pavlenko A. F. Voichak A. V. (2003) Marketynh [Marketing]. Kyiv: KNEU. Retrieved from http: //books.br.com.ua/themes/ 55/78.
9. Savchenko Iu. T. (2017) Vplyv chynnykiv zovnishnoho seredovyshcha na funktsionuvannia pidpryiemstv z vyrobnytstva skladno-tekhnichnykh system [Influence of factors of environment is on functioning ofenterprises from the production of the difficult-technicalsystems]. Marketynh i menedzhment v systemi natsionalnykh i svitovykh ekonomichnykh interesiv [Marketing and management is in the system of national and world economic interests]. Materialy II Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii Kryvyi Rih: DonNUET im. M. Tuhan-Baranovskoho, 179–180. Retrieved from http://kmm.donnuet.edu.ua/ Conf_ DonUET_2017_ zbirnyk_FINAL_PRINT.pdf.
10. Syhyda L. O. (2012) Doslidzhennia roli ta znachennia marketynhovoi polityky rozpodilu v diialnosti pidpryiemstva [Research of role and value of marketing politics of distribution are in activity of enterprise]. Retrieved from: http://essuir.sumdu.edu.ua./bitstream/123456789/ 29533/3/Sygyda_stlyi_rozvytok_economiky.pdf.
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2017. – №863



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.