Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38350
Title: Фактори впливу на прийняття брендами рішення щодо спонсорства подій
Authors: Слободянюк, Іванна
Химиця, Наталія
Bibliographic description (Ukraine): Слободянюк І. Фактори впливу на прийняття брендами рішення щодо спонсорства подій / Іванна Слободянюк, Наталія Химиця // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 141–142. – Бібліографія: 1 назва.
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: маркетинг
цільова аудиторія
комунікації
бренд
заходи
Abstract: Considered expediency of ASUS participation in events: for example, the annual biker festival "Tarasova Gora" and feshion event «Ukrainian Fashion Week». Efficiency of these events to promote the brand new products are analyzed.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38350
Content type: Article
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2017). – 2017 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
65_141-142.pdf461,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.