Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38349
Title: Порівняльний аналіз різних підходів у розповсюдженні прес-релізів серед лояльної преси та їх вплив на кількість публікацій після медіа-подій
Authors: Слободянюк, Іванна
Химиця, Наталія
Bibliographic description (Ukraine): Слободянюк І. Порівняльний аналіз різних підходів у розповсюдженні прес-релізів серед лояльної преси та їх вплив на кількість публікацій після медіа-подій / Іванна Слободянюк, Наталія Химиця // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 138–140. – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: інформація
публікація
медіа-подія
івент
конференція
прес-реліз
PR-служба
Abstract: Huge amount of the new media events influents on the quality of media materials which are published after the events. Brands provide very creative media events and expecting not only official press release repeating. But mpst often media only publishing press release. We propose new approach – we do not give press release just on the event but waiting for the own media publication just after the event. And only then sending official press release to the media. This special approach of distributing media materials among loyal media gives bigger numbers, higher quality and creative media materials.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38349
Content type: Article
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2017). – 2017 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
64_138-140.pdf669,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.