Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/37608
Назва: Маркетингові дослідження ринку побутових споживачів природного газу
Автори: Шандрівська, О. Є.
Бібліографічний опис: Шандрівська О. Є. Маркетингові дослідження ринку побутових споживачів природного газу / О. Є. Шандрівська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 425 : Проблеми економіки та управління. – С. 314–318. – Бібліографія: 5 назв.
Дата публікації: 2001
Видавництво: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Короткий огляд (реферат): Подано результати маркетингового дослідження із визначення бажаного для побутових споживачів асортименту послуг та рівня обслуговування з боку газорозподільних компаній на регіональному ринку газу. Проаналізовано причини незадоволення побутових споживачів рівнем обслуговування розподільних компаній. Основними новаціями слід вважати диференціацію тарифів на послуги з транспортування газу та створення телефонної інформаційно-довідкової служби. The results of marketing research on a theme “ Definition desirable for the household consumers of assortment of services and degree of service by the gas companies in the regional market of gas ” are submitted. The reasons of displeasure of the household consumers by a degree of service of the gas companies are analysed. As the basic results it is necessary to consider creation of a telephone directory service and differentiation of the tariffs on services in transportation of gas.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/37608
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2001. – №425

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
65_314-318.pdf116,65 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.