Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/33236
Title: Система прийняття маркетингових рішень на основі соціологічних опитувань покупців магазину
Authors: Шаховська, Наталя
Москалюк, Володимир
Bibliographic description (Ukraine): Шаховська Н. Система прийняття маркетингових рішень на основі соціологічних опитувань покупців магазину / Наталя Шаховська, Володимир Москалюк // Інформація, комунікація, суспільство 2015 : матеріали 4-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2015, 20–23 травня 2015 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 188–189.
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: соціологічні опитування
асоціативні правила
маркетингове рішення
система підтримки прийняття рішень
база даних
Abstract: There is described the system architecture of sociological polls.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/33236
Content type: Article
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2015). – 2015 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
087-188-189.pdf113,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.