Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/30667
Назва: Моделювання перехідних режимів роботи транспортних установок із замкнутим канатом
Автори: Кузьо, І. В.
Мартинців, М. П.
Дзюба, Л. Ф.
Бариляк, В. В.
Бібліографічний опис: Моделювання перехідних режимів роботи транспортних установок із замкнутим канатом / І. В. Кузьо, М. П. Мартинців, Л. Ф. Дзюба, В. В. Бариляк // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2002. – № 456 : Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – С. 85–90. – Бібліографія: 4 назви.
Дата публікації: 2002
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Розроблено математичну модель роботи транспортної установки із замкнутим канатом, розглянуто найбільш небезпечний режим гальмування, виконано аналіз отриманих теоретичних залежностей і зроблено відповідні рекомендації для проектування і експлуатації таких систем. The mathematical model of work transport plants with closed cable, considered the transitional regimes of work by taking account an oscillatory phenomena and got temporal dependence of efforts changes, shifts and speed attached to transitional regimes of work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/30667
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – 2002. – № 456

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16-85-90.pdf463,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.