Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29254
Назва: Concepts of firmness and balancing in marketing logistics
Автори: Garasym, P.
Gerasymenko, O.
Garasym, M.
Бібліографічний опис: Garasym P. Concepts of firmness and balancing in marketing logistics / P. Garasym, O. Gerasymenko, M. Garasym // Economics, Entrepreneurship, Management. – 2015. – Volume 2, number 1. – P. 21–26. – Bibliography: 8 titles.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Publishing House of Lviv Polytechnic National University
Теми: marketing logistics
concepts
firmness
balancing
continuum
Короткий огляд (реферат): Concepts of firmness and balancing are considered. Place of firmness and balancing in marketing logistics is defined. The authors have come to the conclusion that the system which is considered stable for any moment is not necessarily simultaneously balanced. According to the integrated continuum of logistics development intensity and marketing concepts balancing of marketing logistics have a place in social and ethical marketing concept. Firmness of marketing logistics can be observed in any point of continuum if situation is constant for a long time.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29254
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Economics, Entrepreneurship, Management. – 2015. – Vol. 2, No. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
004_021_026.pdf93,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.