Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24926
Title: Переваги використання соціальних мереж для популяризації торгової марки чи продукту
Authors: Зубарь, Юлія
Тимовчак-Максимець, Оксана
Bibliographic description (Ukraine): Зубарь Ю. Переваги використання соціальних мереж для популяризації торгової марки чи продукту / Юлія Зубарь, Оксана Тимовчак-Максимець // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 218–219. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: соціальні мережі
популяризація
просування
торгова марка
Abstract: In the paper possibilities of promoting a trademark or product on the Internet by means of social networks are considered and advantages of this means of popularization are pointed out.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24926
Content type: Article
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2014). – 2014 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
102-218-219.pdf245,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.