Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20826
Title: Особливості інформаційного забезпечення рекламної діяльності машинобудівного підприємства
Authors: Прокопович, Ірина
Химиця, Наталія
Bibliographic description (Ukraine): Прокопович І. Особливості інформаційного забезпечення рекламної діяльності машинобудівного підприємства / Ірина Прокопович, Наталія Химиця // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 242–243. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: інформаційне забезпечення
рекламна діяльність
машинобудівне підприємство
Abstract: To research the features advertising engineering enterprise. Determined the nature and characteristics of advertising engineering enterprise. Considered the possible directions of improving advertising engineering enterprise.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20826
Content type: Article
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2013). – 2013 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
114-242-243.pdf279,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.