Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2012 р. : [291] Домівка зібрання Перегляд статистики

Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут регіональних досліджень НАН України, Інститут економіки промисловості НАН України, Економічний університет в Кракові (РП), Вища школа Оствестфалєн Ліппе (м. Лємго, ФРН), Західно-Саксонська вища фахова школа (м. Цвіккау, ФРН), Суспільна академія наук (м. Лодзь РП), Львівський університет бізнесу та права, ВГО «Українська Асоціація Логістики», ВГО «Українська Асоціація Маркетингу». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 478 с.

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 20 з 291
ТипДата випускуНазваАвтор(и)
Article2012Роль системи збалансованих показників ефективності у формуванні маркетингової стратегії компаніїСавченко, Ю. Т.; Дікун, О. А.
Article2012Питання удосконалення навчальних програм підготовки маркетологів для залізничного транспорту в умовах його реформуванняЗоріна, О. І.
Other2012Зміст до «Маркетинг та логістика в системі менеджменту»-
Article2012The corporate social responsibility – Polish marigtingJanowski, A. M.
Article2012Qualität in der LogistikKlose, K.
Article2012Маркетинг персоналу, як інструмент вдосконалення управління банківською діяльністюКльоба, Л. Г.
Article2012Формування конкурентної стратегії: системний підхід на стадії цілегенезуКіндрацька, Г. І.; Кулиняк, Ю. І.
Article2012Інституціональні засади функціонування природних монополійКіндзюр, О. С.
Article2012Взаємодія інтернет маркетингових комунікацій та електронної логістики компанійКасян, С. Я.
Article2012Логістичні переваги від створення муніципального банку в місті ЛьвовіКарпінець, В. Й.
Article2012Маркетинг відносин на ринку послугКнязик, Ю. М.
Article2012Маркетинг у розвитку найвідомішого бренду Кока-КолаКарпій, О. П.; Бзовецька, А. І.; Дроздовська, Н. Р.
Article2012Сучасне обслуговування клієнтів на автозаправних комплексахКарпій, О. П.
Article2012Визначення рівня конкурентоспроможності малих і середніх містКарий, О. І.
Article2012Логістика, маркетинг, виробничий й фінансовий менеджмент: проблематика та важливість зв’язкуКнязевська, О. В.; Ткаченко, К. В.
Article2012Перспективні напрями трансформації маркетингової практики в контексті інтернетизації суспільстваКарачевська, Н. А.; Глинський, Н. Ю.
Article2012Potrzeby i preferencje przedsiębiorstw sektora MSP w zakresie oprogramowania wspomagającego zarządzanieKapera, K.
Article2012Діагностування маркетингової діяльності консалтингових підприємствКниш, М. Г.; Дзюбіна, К. О.
Article2012Технологія міжнародної експансії: вибір ринківКаніщенко, О. Л.
Article2012Актуалізація маркетингових стратегій інноваційного розвитку міжнародного підприємництва в глобалізаційних мовахІльєнко, О. В.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 20 з 291