Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11459
Title: Особливості реклами в соціальній мережі “Вконтакті”
Authors: Матвій, І. Є.
Кулиняк, І. Я.
Bibliographic description (Ukraine): Матвій І. Є. Особливості реклами в соціальній мережі “Вконтакті” / І. Є. Матвій, І. Я. Кулиняк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 375–380. – Бібліографія: 16 назв.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: соціальна мережа “ВКонтакті”
вірусний маркетинг
контекстна реклама
банерна реклама
брендові додатки
social network “Vkontakte”
viral marketing
context advertising
banner advertising
brand additions
Abstract: Проаналізовано соціальну мережу “ВКонтакті”. Описано форми поширення реклами в соціальній мережі “ВКонтакті” та охарактеризовано їхні особливості. Визначено переваги та недоліки розміщення реклами в соціальній мережі “ВКонтакті”.The social network “Vkontakte” was analysed. The forms of distribution of advertising in the social network “Vkontakte” and their features were analysed. The advantages and disadvantages of placing of advertising in the social network “Vkontakte” were defined.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11459
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2010. – №690

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
64.pdf1,85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.